Serie: Tre korta frågor!

Drömkvällen är nu bara 10 dagar bort, därför kommer vi dagligen att ställa tre korta frågor till personer som vi möter för att ta reda på vad de ser fram emot mest med Drömkvällen.

I dag är det Richard Brasar som står för svaren på våra frågor.

Fråga 1
Vad är anledningen till att du besöker Drömkvällen?
Ja, när det gäller Häradsbygden så ser jag alltid till att vara på plats. Jag tycker även att det är riktigt kul att det händer något i Leksand och Ejendals Arena. 

Fråga 2
vad blir resultatet i matchen?
För det första vill jag påpeka att matcherna mot Orsa nästan alltid blir oerhört roliga och sevärda matcher, och även lite smågriniga. Jag tippar att Häradsbygden vinner med 5-3.

Fråga 3
Hur många besökare tror du det blir?
Med hjärtat tippar jag 1677 besökare och med hjärnan säger jag 970 besökare.

Vi tackar Richard för hans svar och hoppas att han kommer att få en fantastisk kväll under Drömkvällen!

Kom ihåg att köpa din biljett idag så att just du får vara med om att uppleva Drömkvällen!
Biljetterna köper du på:
Coop Konsum (spelkiosken), Leksand
Star Lounge, Leksand
Entreprenörskolan, Leksand
Folkhögskolan, Leksand
Samt På Leksand Superstars kontor, Leksand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0