Succéserien tre korta frågor tillbaka!

Drömkvällen går sin tredje upplaga till mötes. Självklart gör även serien tre korta frågor det. Varje dag fram till lördagen den 28/1 kommer en person att få svara på tre olika frågor om sina förväntningar på Drömkvällen.

 

 

Först ut är Jonny "Puma" Carlsson

 

 

Varför går du på Drömkvällen 2012?

Jag säger som en god vän till mig, det är det enda vettiga som händer under vinterhalvåret i Leksand och det kan man inte missa.

 

 

Vad blir resultatet i matchen HSS - Alfta?

Jag hoppas verkligen att Bygda vinner. Jag tippar med hjärtat 6-2, men som det sett ut under säsongen så, ja jag säger inget mer.

 

 

Hur mycket folk tror du kommer att besöka Drömkvällen 2012?

på matchen tror jag det kommer 7650. På festen efter så kommer det runt 1000 personer.

 

 

Vi tackar Jonny för hans medverkan och önskar honom en riktigt trevlig kväll på Drömkvällen 2012!

 

 

Biljettförsäljningen rullar på i rask takt och du köper dina biljetter på Superstars kontor (sparbanksgatan 2 i Leksand), öppet: tisdag till fredag 10-18.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0