Vinnare av tävlingen utsedd!

Efter fantastiskt stort intresse med mängder av bidrag till att vinna en heldag med Jonny Puma Carlsson i samband med Drömkvällen har Puma valt ut vem som ska få spendera sin dag tillsammans med honom fredagen den 4 februari.

Vinnare i årets upplaga av "Vinn en heldag med Puma" är: Martin Karlsson

Motivering: "Jag är det självklara valet efter följande motivering: Efter våren och sommaren 2010 knöt jag och puma otroligt starka band till varandra efter att han fick gömma sig för chefen hemma hos mig på Leksand strand, vi hade otroligt roliga stunder tillsammans! Efter att jag flyttat från Leksands strand i höstas har kontakten mellan mig och min själsvän inte längre blivit vad den varit. :(. Nu ser jag detta som ett gyllene tillfälle att få spendera tid med puma på den otroligt spännande drömkvällen!! Ser fram emot detta! ♥"

Puma kommenterar: "Tack vare denna persons värme och godhet så har han räddat mig ett flertal gånger från att slita ihjäl mig. Under maj-juni månad har denne person visat sin gästvänlighet med att öppna dörren till sitt hem, där jag har fått gömma mig från alla tråkiga arbetsuppgifter som jag har fått, därför är vinnaren Martin Karlsson."

Vi tar även tillfället i akt och publicerar bidrag som vi tycker förtjänar ett hedersomnämnande:

Namn: Martin Janolhs
Motivering:
Motivering till varför just jag borde vinna: Jag tror att jag kan vara den enda på denna jord som uppskattar Johnny pumas fantastiska skäggväxt som den ska uppskattas, vore underbart att få gömma sig i den mustaschen under en hel dag! / hälsningar från Martin(stor beundrare)

Namn: Kjell "Zlangen" Olsson
Motivering:
Jag förtjänar en helkväll med Puma då han är min idol. Jag avundas hans skägg, något jag aldrig kommer få och som han haft sen han var 7 eller nåt sånt :) sen gillar jag hans historier om då han och farfar var små :)

Namn: Stefan Sterner
Motivering:
Kommer slita mer än jag någonsin gjort.
Kommer uppnå min drömmmm.
Kommer vara såååå lycklig.
Kommer lära mig hur mycket som helst.
Måste vinna heldagen med dig.

Namn: Viktor Edholm
Motivering:
Jag vill se Europa, jag vill se Asien jag vill se Nord och Sydamerika men framförallt vill jag se Leksand. Att spendera dagen med Puma skiter jagi!!!! Men låt mig uppleva Leksand!

Stort tack till alla tävlande och för er som inte kom med; Bättre lycka nästa gång.

Vi passar även på att önska Martin Karlsson stort grattis till segern och hoppas att du kommer att få en fantastisk dag med Puma och en grymt trevlig kväll under Drömkvällen!

                                 Puma
                         En mycket rörd och stolt Puma tackar för alla inkommande bidrag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0